fotmar.com.pl

otografia slubna artystyczna

BIOS są często określane jako „intro arkusze”. Możesz zacząć z bio „Wprowadzenie … (imię i nazwisko)” na górze strony. Reszta bio powinien zawierać kilka akapitów o tym, dlaczego nie zrobić ciekawe i wiarygodne głośnik na temat. Bio powinien przeczytać jak historia. Podkreślenie znaczenia obiektu i dlaczego są lepszym wyborem niż ktokolwiek inny! Twój życiorys powinien być napisany w trzeciej osobie. Sprawiają, że zabawa przeczytać. Jeśli możesz sobie pozwolić na grafikiem zwiększyć swoją jedną stronę bio, zrób to! Z pięknych i kreatywnych materiałów promocyjnych, może być zauważony przez kogoś z większym nazwiskiem.

Należy także dołączyć zdjęcie, tematu arkusza BACKGROUNDER, książki (lub szczegółowych informacji na temat swojej książki), i jak wiele wspaniałych referencje, jak to możliwe! Jeśli nie masz żadnych pisemnych referencji … Get Some! Zadzwoń i zapytaj swoich najlepszych przyjaciół, aby napisać referencje, jeśli jest to konieczne, ale trzeba mieć outsiderem śpiewa swoje pochwały! Nawet jeśli nie zrobiłeś żadnego publicznego mówienia, mają klienta lub klientów Napisz o tym, jak dobry jesteś w swoim zawodzie. Jest to bardzo konkurencyjny rynek, i trzeba będzie hak, aby móc być zauważonym.

Aby rozpocząć proces marketingowy, trzeba zidentyfikować grupy, które mogą być zainteresowani mówisz. Możesz skontaktować się dziekanów na wszystkich uczelniach i uniwersytetach strefy rozbić pomysł. Porozmawiaj z asystentem lub sekretarza, czy Dean nigdy nie przyniósł w głośnikach. Jeśli odpowiedź brzmi tak, poproś, aby dostać się na spotkanie telefoniczną. Raz na telefon lub uzyskać ich adresów e-mail, zadawać pytania! Zapytaj co zwracać uwagę mówcy, jakie typy głośników zrobić najlepiej w danej uczelni, a co on lub ona osobiście szuka w głośniku. Gdy pojawi się osoba, aby otworzyć się i powiedzieć, co chcą, będziesz wiedzieć dokładnie, jak ustawić się w roli prelegenta.

– autor artykułu