Jesteś przedsiębiorcą prowadzącym do tej pory standardowy sklep stacjonarny z własną placówką? Nie masz jednak aż takich odwiedzin i zysków, jakie chciałbyś uzyskać docelowo? Czujesz, że wypiera Cię konkurencja rynkowa? A może zauważyłeś, że te produkty, które Ty masz w swym szerokim wachlarzu ofertowym po prostu są mało atrakcyjne ze względu na rozwój jednej z najbardziej dziś dynamicznie rozwijających się gałęzi handlu, a dokładniej rzecz biorąc- usługi e-commerce, czyli handlu elektronicznego? W niniejszym artykule, a w zasadzie swego rodzaju wirtualnym poradniku, postaramy się przekonać Cię, czemu tak bardzo zrobiła się ostatnimi czasy moda na korzystanie ze sklepów www, a co więcej- co przesądziło o tym, że właściciele punktów dystrybucji stacjonarnej postanowili zrezygnować z tradycyjnego biznesu na rzecz usług internetowych i uruchamiania serwisów e-commerce, czyli handlu realizowanego online. Przejdźmy zatem dalej i rozwiejmy wszelkie wątpliwości dotyczące szeroko rozumianych korzyści stosowania e-commerce w praktyce.
Na pewno przeciętny Kowalski decydujący się na to, żeby uruchomić witrynę działającą online jako sklep czy serwis aukcyjny, przetargowy lub platformę płatności ma olbrzymią finansową przewagę nad przedsiębiorcom stawiającym na standardowe rozwiązania, ponieważ mowa tu o olbrzymich oszczędnościach czynionych w zasadzie na każdym polu inwestycji w uruchomienie biznesu w tej postaci. Nie trzeba zatrudniać do obsługi klientów aż tak szerokiego zakresu personelu i go regularnie opłacać, brak potrzeby posiadania własnej siedziby, płacenia za czynsz lokalu czy kupna obiektu wydzielonego specjalnie na nasz sklep, do tego nie trzeba go wyposażać.

Autor artykułu:

Kategorie: Blog