Inwestując w prowadzenie własnego punktu dystrybucyjnego, na chwilę obecną musisz zacząć przede wszystkim od dokonania określonego, konkretnego wyboru- czy idziesz w standardy, a co za tym idzie poszukujesz optymalnego lokalu na prowadzenie Twojego sklepu, czy też stawiasz na nowoczesność, a co za tym idzie decydujesz się na wprowadzenie swej działalności do świata wirtualnego i stanie się częścią usługodawcą z zakresu tak zwanego e-comerce, czyli handlu elektronicznego.
Ogólnie rzecz biorąc jest wiele sklepów, które dysponują zarówno standardową placówką stacjonarną, ale także jednocześnie stawiają na stronę internetową, za pośrednictwem której także klient zainteresowany konkretnymi produktami może dokonywać transakcji. Niemniej jednak nie oznacza to wcale, że nie ma dziś większego grona konsumentów decydujących się na pozostawienie standardowych sklepów wyjątkowo daleko w tyle, uznając je za stratę czasu tak ważnego w bardzo zabieganym dziś życiu każdego z nas.

Kto z przyjemnością biega po sklepach i od butiku do butiku, chcąc znaleźć potrzebny mu rodzaj produktu, skoro może to zrobić o wiele prościej- wklepując określoną frazę w wyszukiwarkę internetową. Dodatkowo, wie że nie kupuje kota w worku, jak to się przysłowiowo mówi, gdyż stawia w dużym stopniu na sprawdzone wcześniej- także w sieci- placówki wirtualne. Musimy wiedzieć, że korzystanie z e-commerce to nic innego jak znaczące uproszczenie zarówno dla osoby kupującej, jak i prowadzącej biznes związany z szeroko dziś rozumianym handlem. Kolejna kwestia to brak marnotrawienia czasu ze strony obsługującego klienta, który ma znacząco ułatwiony i przyspieszony kontakt z kupującym.
Autor artykułu: